09 Oktober, 2010

1 hari mencari barang untuk di shopping. ( ^ _ ^ )

Aku bukanlah kaki shoping,tp bulan ni sume barang keperluan dah abis..so terpaksa menghabiskan duit untuk bershoping..huhhu..hari ni xde sesak sgt kat shoping mall.mungkin org lain dh abis gaji  gak eh atau mungkin aku yg terlambat atau terawal..so de aku kisah?huhu...
 Marilah kite besame2 mereview mangsa2 buruan pada hari ini okeh? (* _*)



Fantasy by britney spears~bau yg sweet gila mcm aku yg sweet ni~
ok yuyu,sile berenti perasan. :p

Sebelum ni aku pakai paris hilton can can,tp x semua la mahal,gile dow,gaji aku bkn byk pon.haha,pastu de pakai enchanteur paris yg kaler ungu tu,pastu mcm2 lagi ar,x igt dah.. Fantasy ni bau die mcm vanila ade skit,cotton candy pun de,.*tetibe dh mcm kedai kek begerak dah..huhu..so jgn makan saye ye.. :p
 yg seterusnye hasil buruan aku:

*sile abaikan yg besepah2 di belakang itu* :p
yg ni plak hand lotion,sblm ni gune nivea hand lotion,tp saje nak betukar arah... mcm melekit pada mula nya,lama kelamaan  kulit tgn kite jadi soft sgt2 okey&melekit tu hilang.. (promote free je neh,x bebayo pun teman..mihihi)
boleh la didapati di cawangan Crabtree&evelyn bedekatan.x de bau sgt, mcm bau lavender je,sis aina lavender tu sile ambil perhatian,sy tau anda suke lavender..muehehe..


*muke yg x bape nak clear bleh pakai ni..*
ni antara brg baru aku beli,bb cream,agak murah la,mungkin sbb baru je keluar di pasaran, dlm belas2 je harga nye.. aku ni jarang pakai foundation,sbb rimas,tp yg ni mungkin aku pakai skit2 la,nk tutup yg x bape nak cerah tu kan..mihihi..


~lastly aku beli sesuatu untuk aku memotivasikan  diri..agak berbaloi membeli ini selain kite bershoping sakan kan?

La Tahzan JANGAN BERSEDIH
** Matlamat penulisan untuk menangani kesedihan yang sering berlaku dlm hidup manusia,termasuk kegoncangan,keresahan,hilang kepercayaan kpd DIRI SENDIRI,kebingungan,pesimisme,dukacita,
kekacauan,putus asa & rasa rendah diri.
   Ia merupakan jalan penyelesaian bagi masalah2 semasa berdasarkan bimbingan wahyu, panduan risalah serta bersesuaian dgn fitrah manusia yg suci.Di samping itu, di ambil pula uji cuba & pengalaman yang matang, contoh2 yang hidup,kisah yang menarik serta adab dan etika yg memikat.**

aku harap aku dpt sesuatu dari buku ini.. Amin..

0 oh my sweetie:

Related Posts with Thumbnails

Labels