11 Oktober, 2010

KeNapA MoNdAyS BluEs?

Kenapa selalu orang selalu cakap, " aku malas tul la hari ni, mood monday blues la wey.." kwn2 tempat keje aku kebykannye ckp cmtu, kire wat keje dlm paksa.. mane dtg nye monday blues tu? dari lagu ke? *byk tul persoalan aku pasal nih..huhahuha..  alaaa, macam la korang hari isnin je malas kan?heuheuheu.. :$ ..
aku rase hari isnin la paling cepat berlalu berbanding hari2 lain,

dan semakin hari semakin ramai sahabat handai aku yg naik pelamin *terasa diri aku yg x bape laku ini..huhuk.. takpe mase dorang dh smpai kan x elok melambat2 kan benda baik ni.. ececeh.. kepada kawan2 atau blogger yg menyinggah di blog aku ni, yang nak kawin bln2 terdekat ni, aku ucapkan
                                                   SELAMAT PENGANTIN BARU
                                                           SEMOGA KEKAL HINGGA AKHIR HAYAT.. (^_^)

0 oh my sweetie:

Related Posts with Thumbnails

Labels