19 Oktober, 2010

Pagi yang misteri...

Pukul 6 pagi tadi, pas aku mandi, aku dlm bilik tidur..tetibe aku dgr bunyi ketukan kuat gile kat pintu dapur. jantung aku dah rase semcm je..sape lak main2 ni..nak kate kucing.mesti mengiaw kan?
makin lama makin kerap plak.bunyi ketukan & mcm nak roboh pintu..aku dah seram..
kejut kan mak aku .
" mak,bgn la mak,bunyi ape kat dapur tu?"
"ape die?" ade bunyi mcm ketuk2,tp kuat gile.."
mak aku pun bgn tp aku ckp jgn bukak pintu kan x pasal2 je mende lain kan.huhu
pastu mak aku kejutkan ayah plak, bapak aku selamba je bukak
dan......
xde ape2 pun.. heran la plak

abis yg dr td x berenti begendang tu ape bende?? lps ayah aku bukak tu.xde bunyi lagi..
dan smpai skang bunyi ape pun tak tau..
itu la misteri pagi tadi sebelum nak g keje..


sekian. :P

2 oh my sweetie:

Tanpa Nama berkata...

eh eh misterinyer deq...

Nur Izza berkata...

taw takpe..kannnn..sampai skang lum terungkai..jeng3x

Related Posts with Thumbnails

Labels