22 Oktober, 2010

Selamat tinggal katil lame...

Macam sedey je bunyi tajuk tu, heheh... beberapa hari yang lalu,aku telah pun bertukar status..oopss.. katil aku yg bertukar status dari bujang ke queen. Ape? baru sekarang nak tukar katil bujang? ok2..  sile gelak..sy x mawah..Walaupun katil bujang, die byk berjasa pada aku selama 12 thn tu.. katil tu la tempat aku tido,berangan,merajuk,menangis..aku ingat aku tak sedih bile dh xde katil bujang aku tu.tapi aku rase sedih plak bile teringat,mungkin sebab byk kenangan * dgn katil pun de kenangan..hehe. tapi takpe, katil bujang ku itu telah pun disedekah kat jiran seblah umah aku, cik nab cakap kalau teringat memori lame,dtg la umah die.. patut le aku datang?kang aku golek2 kat situ lak kan..huahua.tapi kini telah pun di tukar status nye kepada katil queen.. mane la taw dgn katil baru ni tetibe dpt jodoh cpt..haha *de kaitan ke?hoho.abaikan stetment itew.. (+_+)... 
setelah aku beli katil nih, tetibe mak aku berkata (x hengat skema nye ayat.haha)

mak: wahh.dah de katil besa.. takkan nak tdo sowang2 kut.aku: abih, mak nak teman ka nrl tdo mlm ni
Mak: ade plak... mak teman watpa.. x lama lagi ade la orang nak teman tuh..*sambil senyum2 senget..
aku: (tiada bekate ape..eheh)
nenek aku pun same gak,ade motip je bile becakap..*motip nye pasal jodoh-modoh ni la..uhuk

xpe la...aku nak  puas golek2 dulu sorang2..hahaha!



bubye katil bujang..nanti kite lawat awk ye..kat seblah umah jek..hikhik

eh..eh.ramai lak yg kat atas katil tu ye..hihi

2 oh my sweetie:

Tanpa Nama berkata...

hehe...da tukau katil yo....baik ko tambah lagi mahkluk2 tuh deq..buat peneman ko mase nk tido

Nur Izza berkata...

tu la..mmg de cadangan nak tambah..hihi..akak pun ley bagi an..utk penambahan..hehe

Related Posts with Thumbnails

Labels