02 Oktober, 2010

Entry yang semak otak...

Ikut hati malas aku nak wat entry sedey2 ni, tapi dulik la.blog aku, ske ati aku la kan.. ermm..
sejak kejadian tu, aku pk aku x nak sedey sgt... aku x menangis sgt2..mungkin aku dh biasa dgn pengalaman mcm tu.. tapi bila lihat org lain bahagia..tedetik jg kat hati ni. tp buang jauh2 perasaan tu..walaupun depan kwn2 aku happy.. tapi utk hilang kesan dari kejadian tu..tp aku tetap menangis, mengadu kepadaNya, kerana Dia lah pendengar yg setia.. Dia takkan rasa meluat,menyampah dgn ku.. sebab aku adalah hambaNya.. penah aku tepk nak close the book, close the heart..tp aku lum wat keputusan lg, cmne & ape yg berlaku selepas ini.cume aku rase kan aku dh xde kekuatan nak percaya insan bernama lelaki lagi.. bkn sekali dua aku dipermainkan..
 aku bodoh? aku x pk panjang? aku rasa aku dh cukup berhati2 sgt2.. tapi still berulang kembali.. kenapakah? aku lebih rela x kenal mana2 lelaki,dari aku jumpe lelaki yg menyakit kan hati ku..
 oleh  itu aku terpikir..
 ' lelaki sekarang memang x layak digelar "lelaki" di kalangan lelaki..'

0 oh my sweetie:

Related Posts with Thumbnails

Labels